بهترین کتاب های ثروت ساز

معرفی بهترین کتاب های ثروت ساز

تاثیر کتاب های ثروت ساز بر زندگی

مطالعه کتاب های ثروت ساز می تواند تاثیرات بسیاری بر زندگی شما داشته باشد. این کتاب ها به شما نکات و راهکار هایی را برای بهبود وضعیت مالی، افزایش درآمد، سرمایه گذاری درست و بهره وری بیشتر در زندگی عملیاتی شما می دهند.

با مطالعه کتاب های ثروت ساز شما می توانید به مهارت های جدیدی در زمینه مدیریت مالی، مدیریت زمان و تصمیم گیری درست دست پیدا کنید. همچنین، این کتاب ها به شما کمک می کنند تا روحیه و انگیزه بیشتری برای پیشرفت در زندگی داشته باشید. هچنین برای تسریع در رسیدن به موفقیت شغلی، بهتر است از مشاوره شغلی کمک بگیرید و یا در دوره خودشناسی شرکت کنید.

پولدار شدن با کتاب های ثروت ساز

با پیاده سازی مطالب کتاب های ثروت ساز می توانید بهبود قابل توجهی در وضعیت مالی خود داشته باشید و با افزایش درآمد و سرمایه گذاری درست، به زندگی بهتری دست پیدا کنید. همچنین، این کتاب ها به شما کمک می کنند تا در زندگی عملیاتی خود، بهره وری بیشتری داشته باشید و به راحتی با چالش های روزمره مواجه شوید.

لیست کتاب هایی که شما را ثروتمند خواهند کرد

  1. پدر پولدار، پدر بی پول – رابرت کیوساکی
  2. بی اندیشید و ثروتمند شوید – ناپلئون هیل
  3. همسایه میلیونر – توماس جی استنلی
  4. کتاب پول و دگرگونی – دیو رمزی
  5. اسرار ذهن ثروتمند – تی هارو اکر
  6. علم ثروتمند شدن – والاس دلیوس واتلس
  7. من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید – رامیت ستی
  8. پول: 7قدم تا رسیدن به آزادی مالی – آنتونی رابینز
  9. مردم موفق راه هایی برای رسیدن به ثروت و موفقیت – ناپلئون هیل
  10. رازهای ثروتمندان – برایان تریسی
  11. ثروتمند شوید با فکر کردن بزرگ – دیوید ج. شوارتز
  12. مسیر به ثروت – تونی رابینز
  13. سرمایه گذاری هوشمند – بنجامین گراهام
  14. راهکارهای مالی پدر پولدار – رابرت کیوساکی
  15. آموزش سریع و کاربردی مدیریت مالی – دیوید باچ
  16. اصول ثروت سازی – جان هانتلی
  17. قانون جذب – اسحاق هیکس

پدر پولدار، پدر بی پول – رابرت کیوساکی

بهترین کتاب مالی و شخصی تمام دوران ها، پدر پولدار پدر بی پول از رابرت کیوساکی است که داستان دو پدرش را به اشتراک می‌گذارد. پدر واقعی‌اش که او را پدر فقیرش می‌خواند، و پدر بهترین دوستش، مردی که مربی و پدر ثروتمندش شد. یک مرد تحصیلکرده بود و در تمام عمرش کارمند بود، تحصیلات دیگری با هوشمندی خیابانی بود. پدر فقیر رابرت تمام عمرش از نظر مالی دست و پنجه نرم کرد. این دیدگاه‌های بسیار متفاوت در مورد پول، سرمایه‌گذاری و اشتغال، تفکر رابرت را درباره پول شکل داد.

بی اندیشید و ثروتمند شوید – ناپلئون هیل

فرمول برنده برای موفقیت پولساز و مسیر سیزده پله ای کلاسیک ناپلئون هیل به سوی ثروت در کتاب بی اندیشید و ثروتمند شوید جمع آوری شده است. ناپلئون هیل، محبوب‌ترین نویسنده انگیزشی آمریکا، 25 سال را صرف یافتن این موضوع کرد که چگونه ثروتمندان به این شکل درآمدند. او پس از مصاحبه با بیش از 500 نفر از ثروتمندترین مردان و زنان زمان خود، راز ثروت بزرگ را بر اساس این تصور که اگر ما یاد بگیریم مانند ثروتمندان فکر کنیم، می توانیم مانند آنها رفتار کنیم را کشف کرد.
با درک و به کارگیری سیزده مرحله ساده که فرمول هیل را تشکیل می دهند، می توانید به اهداف خود برسید، زندگی خود را تغییر دهید و به دسته ثروتمندان بپیوندید. دکتر آرتور آر پل نمونه هایی را ارائه داده است از مردان و زنانی که در زمان های اخیر نمونه ای از اصولی هستند که هیل اعلام کرد. او با داستان‌های موفقیت‌آمیز برترین‌هایی مانند بیل گیتس و استیون اسپیلبرگ، ثابت می‌کند که فلسفه‌های هیل امروز نیز مانند آن زمان معتبر هستند. اگر به دنبال تبدیل شدن به بیل گیتس بعدی هستید، این کتاب برای شماست.

همسایه میلیونر – توماس جی استنلی

همسایه میلیونر هفت ویژگی مشترک را شناسایی می کند که بارها و بارها در بین افرادی که ثروت اندوخته اند ظاهر می شود. بیشتر افراد واقعا ثروتمند در این کشور، در بورلی هیلز یا در خیابان پارک زندگی نمی کنند. آنها در همسایگی خود زندگی می کنند. این ویرایش جدید، اولین نسخه از سال 1998، شامل پیشگفتار جدیدی برای قرن بیست و یکم توسط دکتر توماس جی استنلی است.

کتاب پول و دگرگونی – دیو رمزی

تا به حال، طرح‌های ثروتمند شدن سریع و مدهای رژیم مالی را شنیده‌اید که ایده‌های عجیب و غریب زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد، اما شاید سرمایه ای نداشته باشید. اگر از دروغگویی و وعده های دروغین خسته شده اید،کتاب پول و دگرگونی را مطالعه کنید. این ساده ترین و سرراست ترین برنامه است که به طور کامل از عادات پولی خود استفاده می کنید. و این بر اساس نتایج است، نه خیال پردازی های بیهوده. شما قادر خواهید بود:

  • یک طرح مطمئن برای پرداخت همه ماشین‌ها، خانه‌ها و همه چیز به معنای بدهی طراحی کنید.
  • 10 افسانه خطرناک پول را بشناسید.
  • برای مواقع اضطراری و بازنشستگی یک روزنه ایمن داشته باشید.

اسرار ذهن ثروتمند – تی هارو اکر

تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند رازهای ذهن میلیونر می‌گوید: «پنج دقیقه به من فرصت دهید و می‌توانم آینده مالی شما را تا آخر عمر پیش‌بینی کنم.» نویسنده این کار را با شناسایی طرح پول و موفقیت شما انجام می دهد. همه ما نقشه های پول شخصی را در ضمیر ناخودآگاهمان ریشه دوانده ایم و این نقشه ها هستند که بیش از هر چیز زندگی مالی ما را تعیین می کنند.

شما می توانید همه چیز را در مورد بازاریابی، فروش، مذاکرات، سهام، املاک و دنیای امور مالی بدانید، اما اگر طرح پولی شما برای سطح بالایی از موفقیت تنظیم نشده باشد، هرگز پول زیادی نخواهید داشت و اگر به نوعی انجام دهید، به احتمال زیاد آن را از دست خواهید داد. خبر خوب این است که اکنون می توانید نقشه پول خود را برای ایجاد موفقیت طبیعی و خودکار بازنشانی کنید.

علم ثروتمند شدن – والاس دلیوس واتلس

والاس دی واتلز کتاب علم ثروتمند شدن را در اوایل دهه 1900 نوشت. تقریباً یک قرن به علاوه دو دهه از آن زمان می گذرد و این کتاب دوباره در زمان کنونی ما تجدید حیات کرد زیرا مردم آموزه های او را دوباره کشف کردند. والاس اعلامیه های سریعی را در کتاب او این است که این تنها کتابی است که برای ثروتمند شدن لازم است. او حتی می‌گوید که نباید کتاب‌های دیگر را خواند، بلکه صرفاً انرژی خود را روی کار انرژی که این کتاب نیاز دارد متمرکز کرد.

من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید – رامیت ستی

رامیت ستی، کارشناس امور مالی شخصی، جادوگر ثروت نامیده می شود. اکنون او کلاسیک پولی مدرن خود را برای عصر جدید به روز کرده و گسترش داده است و یک برنامه 6 هفته ای ساده، قدرتمند را ارائه می دهد.

پول: 7قدم تا رسیدن به آزادی مالی – آنتونی رابینز

کتاب MONEY Master the GAME حاوی توصیه‌های تخصصی برای خوانندگان در هر سطح درآمدی است، که با ایجاد یک برنامه درآمد مادام‌العمر، از طریق مراحل آزاد شدن از نظر مالی راهنمایی می‌کند. این کتاب اطلاعات ارزشمند و شیوه های ضروری برای نظم بخشیدن به خانه مالی شما را ارائه می دهد. این کتابی است که میلیون ها نفر منتظر آن بوده اند.

چگونه با مطالعه کتاب ثروتمند شویم؟

قطعا با خواندن کتاب به تنهایی ثروتمند نخواهید شد، پس کارهای زیر را حتما باید انجام دهید:

  1. برنامه ریزی برای مطالعه: برای مطالعه این کتاب ها، برنامه ریزی مناسب برای خودتان تنظیم کنید. مثلاً قرار بگیرید که هر روز حداقل 30 دقیقه از این کتاب ها را مطالعه کنید.
  2. خلاصه نویسی: در حین مطالعه، خلاصه نویسی از مطالب و نکات مهم کتاب انجام دهید. این روش به شما کمک می‌کند تا در آینده به راحتی به مطالب اشاره کنید و از آنها استفاده کنید.
  3. تمرین کردن مطالب: بعضی از کتاب های ثروتمندی، تکنیک های ورزشی و تمرینی را نیز به شما آموزش می‌دهند. برای بهبود مهارت های خود، تمرین کنید و از نکات کتاب استفاده کنید.
  4. تبادل نظر با دیگران: برای بهبود فهم خود، با دیگران در مورد مطالب کتاب ها صحبت کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا نظرات دیگران را بشنوید و از تجربیات آنها استفاده کنید.
  5. پیاده سازی مطالب: بعضی از کتاب های ثروتمندی، راهکار های عملی برای بهبود وضعیت مالی شما را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. برای بهبود وضعیت مالی خود، از این راهکار ها استفاده کنید و آنها را در عمل پیاده کنید.

جمع بندی

کتابی که انتخاب می کنید روی آن تمرکز کنید، اگر بخواهید به آرامی در زندگی شما ظاهر می شود. بر کسی پوشیده نیست که امور مالی جدای از سلامت روان شما هستند اما به یکدیگر وابسته اند. با کتاب های معرفی شده مسیر رسیدن با آرزوهایتان را هموار سازید. با این وجود بسته به نوع حرفه ای که دارید، ممکن است نیاز داشته باشیند تا برای افزایش درآمد خود به مراکز مشاوره شغلی در اصفهان مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *