دوره الفبای موفقیت (رسالت شغلی من چیست؟)

7 ساعت
همه مراحل
17 درس
امتحان 0
13 دانش آموز

توضیحات دوره رسالت شغلی

دوره رسالت شغلی در واقع مثل یک کیت آزمایشگاهی آماده عمل می کند و شما را پله پله، قدم به قدم راهنمایی می کند تا خودتون مشاور خودتون بشید و برای همیشه بی نیاز از مشاوره در تک تک مراحل زندگیتون بشید.
انتخاب های مختلف زندگی از جمله انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، انتخاب محل زندگی و مهاجرت، انتخاب برای ازدواج، انتخاب برای کسب مهارت، ما را دچار سردرگمی می کنند.

و افراد موفق دنیا همان افراد معمولی هستند که انتخاب های درستی داشتند.

موضوع دوره

قراره در این دوره با تکنیک کوچینگ و ریشه یابی سوالات، از تمام ابعادی که در انتخاب شغل مناسب شما، نقش دارن آگاهی پیدا کنید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

محل برگزاری دوره

هر جایی که شما دوست دارید. کامپیوتر، موبایل، اتومبیل یا هر جای دیگری… دوره در وب سایت و اپلیکیشن فعال است و به صورت جلسات ضبط شده میباشد.

هزینه دوره

هزینه دوره ۵ میلیون تومان است و به مناسبت رونمایی از دوره ۶۰٪ تخفیف باور نکردنی و غیر قابل تکرار خواهیم داشت.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

✅افرادی که شغلی ندارند و در مرحله انتخاب شغل هستند.

✅افرادی که چندین شغل را امتحان کردن و به پولسازی و درآمدزایی چشمگیری نرسیدن و احساس میکنن به اون شغل تعلق ندارن.

✅افرادی که شغل دارن، درآمد و دستاورد خوبی هم خلق کردن، ولی گمشده ای به نام آرامش در زندگیشان وجود دارد و مشغله های زندگی کاری، اجازه زندگی شخصی به آنها نمیدهد.

✅هر فردی که به دنبال سعادت و پیدا کردن ماموریت الهی خود در این جهان است.

رسالت شغلی چیست؟

رسالت شغلی یعنی ماموریتی که بر عهده داریم را به درستی و با رعایت تمام نکات اخلاقی به سرانجام برسانیم. در واقع باید از شغل خود و کاری که انجام میدهیم نهایت رضایت را داشته باشیم. ابتدا رسالت شغلی خود را مشخص کنید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

چرا به رسالت شغلی نیاز داریم؟

هنگامی که از رسالت شغلی خود آگاه باشید، قطعا به دستاورد های بزرگی خواهید رسید. زیرا در کنار اینکه کار را به درستی انجام میدهید از آن لذت می برید. تعهد کاری پیدا میکنید و سبب می شود که به فرد مسئولیت پذیری تبدیل شوید. همچنین با آزادی عمل و پیشرفت های پی در پی دغدغه های ذهنی خود را کاهش خواهید داد.

تفکرات اشتباهاتی که در مورد رسالت شغلی وجود دارد

  • شغل ایده آل را باید در مدت زمان کوتاهی پیدا کنم.
  •  استعدادها و توانایی ها راحت شناخته می شوند.
  • هیچ کاری نکنم تا به مرور زمان اتفاقات خوب رخ بدهند.
  • منتظر شخصی باشم تا کاری برای من فراهم کند.
  • بدون خودشناسی از خودم توقع بهترین ها داشته باشم.

ویژگی های رسالت شغلی

ابتدا باید ویژگی های شغل مورد نظر را بررسی کنید.

  • آیا کاری که میخواهید انجام دهید با معیارها و ارزش های شما سازگاری دارد؟ مثلا کاری که به اعتقادات و سلامت جسمی و روحی آسیب نرساند.
  • آیا توان کافی برای انجام کار انتخابی را دارید؟ بعضی از کارها انرژی بسیار زیادی نیاز دارند، برخی هم به تمرکز زیاد و محیط آرام خلاصه می شوند، آیا در چنین مکانی قادر به ادامه همراهی خواهید بود؟
  • آیا شغل انتخابی شما، به پیشرفتتان کمکی میکند؟ شغل خوب باید از ایده ها، استعدادها و خلاقیت های شما استقبال کند.

چگونه شغل مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟

بهترین و مطمئن ترین روش خود شناسی است. برای اینک کار بهتر است دوره خودشناسی گذرانده باشید و به کمک مشاوره شغلی مسیر درست را پیدا کنید.

موانع موجود در کشف رسالت شغلی

برای رسیدن به جایگاه شغلی مناسب باید مهارت کافی داشته باشید، اگر مهارتی ندارید باید ابتدا استعداد نهفته خود را پیدا کنید سپس آن را تقویت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. سعی کنید از فرصت هایی که به وجود می آید نهایت بهره را ببرید، زیرا بدون تلاش و پشتکار هیچگاه موفق نخواهید شد. به علاقه، علایق خود را به درستی بشناسید زیرا راه رسیدن به رسالت شغلی شناخت کافی از خودتان می باشد.

مسیر کشف رسالت شغلی

خودتان را به چالش بکشید و سعی کنید در هر حوزه ای فعالیت کنید تا در درست ترین مسیر قرار بگیرید. از شکست های خود نا امید نشوید و آنها را سرلوحه زندگیتان در نظر بگیرید و با صبر و شکیبایی قطعا به خواسته خود خواهید رسید. بهترین روش گذراندن دوره رسالت شغلی است تا به هر آنچه می خواهید برسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *