دوره جامع بازاریابی و فروش

35 دقیقه
کارشناس
14 درس
امتحان 0
0 دانش آموز

مقدمه دوره بازاریابی و فروش

دوره جامع بازاریابی و فروش افراد را با تئوری و کاربرد مفاهیم، اصول و تکنیک های بازاریابی جهانی آشنا می کند و اهمیت بازاریابی را در جامعه و همچنین درون یک شرکت بررسی می کند. دوره جامع بازاریابی و فروش به بررسی مفاهیم مربوط به رفتار مصرف کننده، تقسیم بندی بازاریابی و اهداف، موقعیت یابی، برندسازی و مدیریت برند، تبلیغات و ترویج، بسته بندی، قیمت گذاری و سایر اجزای آمیخته بازاریابی می پردازد.

توسعه دوره جامع بازاریابی و فروش

با هدف یادگیری چگونگی توسعه یک استراتژی بازاریابی جامع و ایجاد مشتریان وفادار، اجزای اصلی بازاریابی مورد مطالعه قرار می‌گیرند. نقش بازاریابی در سطح محلی، ملی و بین المللی بررسی می شود. هم مصرف کننده نهایی و هم مشتری تجاری باید در نظر گرفته شوند. برای درک بهتر این موارد می توانید از مشاوره شغلی کمک بگیرید.

موارد مورد بحث در دوره بازاریابی اینترنتی

به کمک بررسی بازاریابی اینترنتی، با تاکتیک ها و کاربردهای رسانه های اجتماعی آشنا خواهید شد. اهداف یادگیری برای هر درس از طریق ترکیب تئوری و کاربرد مفهومی در تمرینات انجام می شود. به افراد فرصت کافی برای تمرین، اعمال و توسعه مهارت های بازاریابی و فروش خود از طریق سوالات و تمرین های عملی داده می شود. محتوای چند رسانه ای در این دوره برای معرفی، بحث و ارتقای تجربه یادگیری گنجانده شده است.

سوالات متداول درباره دوره جامع بازاریابی و فروش

تفاوت بین فروش و بازاریابی چیست؟

فروش به فعالیتی گفته می‌شود که در آن محصولات یا خدمات به مشتریان به صورت مستقیم فروخته می‌شوند. فروشنده در فعالیت فروش، معمولاً با مشتریان در تماس مستقیم قرار می‌گیرد و محصولات یا خدمات را به آن‌ها معرفی، قیمت گذاری، مذاکره و در نهایت فروخته می‌کند.

بازاریابی به فعالیتی گفته می‌شود که در آن با استفاده از تحقیقات بازار، تحلیل رقبا، شناخت مشتریان و تعیین استراتژی‌های مناسب، تلاش می‌شود تا محصولات و خدمات بهتری را به مشتریان معرفی کرد و باعث ایجاد تقاضای بیشتر برای آن‌ها شود. در بازاریابی، تلاش می‌شود تا برای محصولات و خدمات، بازاریابی انجام شده و آگاهی مشتریان افزایش یابد، تا در نهایت فروش محصولات و خدمات بهبود یابد.

برای شروع فروش و بازاریابی چه دوره ای باید طی کنم؟

بهتر است پس از گذراندن دوره های رایگان ما، دوره ذهنیت موفقیت ساز را طی کنید تا با ذهنی باز وارد بازاریابی شوید.

آیا بازاریابی سطوح مختلف دارد؟

بله، بازاریابی بر اساس سطوح مختلفی مانند بازاریابی بین‌المللی، بازاریابی ملی، بازاریابی منطقه‌ای، بازاریابی محلی، بازاریابی آنلاین و بازاریابی دیجیتال وجود دارد. هر یک از این سطوح با توجه به محدوده جغرافیایی، ویژگی‌های مشتریان، رقبا و شرایط بازار متفاوت است و به همین دلیل است که روش‌های بازاریابی متفاوتی در هر سطح به کار می‌روند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *