قانون جذب در موفقیت شغلی

تاثیر قانون جذب در موفقیت شغلی

قانون جذب موفقیت شغلی

وقتی قانون جذب برای رشد شغلی به کار می رود، می تواند به شما در شفاف سازی اهداف، پرورش ذهنیت مثبت و اقدام مداوم برای موفقیت کمک کند. تاثیر قانون جذب در موفقیت شغلی به این صورت است که هر چیزی که روی آن تمرکز کنید بیشتر به زندگی شما جذب می شود. به عبارت دیگر، اگر روی هدف خود تمرکز کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید، احتمال دستیابی به آن بیشتر است. برای تمرکز روی هدف خود و دست یابی به درآمد بالا از حرفه خود نیاز دارید تا دوره خودشناسی را طی کرده و بدانید چه استعداد و مهارتی دارید.

استفاده از قانون جذب برای موفقیت شغلی

یکی از عناصر کلیدی در کوچینگ شغلی که می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت شغلی داشته باشد قانون جذب است. افراد موفق در حرفه خود، طبق قانون جذب، روی اهداف خود تمرکز کرده اند و برای رسیدن به آنها تلاش زیادی کرده اند. آنها توانایی های خود را تقویت کرده اند و به اهداف حرفه ای خود نزدیک می شوند. آنها همچنین به دغدغه ها و موانع شغلی خود توجه کرده و پاسخ های مناسبی برای آنها یافته اند.

استفاده از قانون جذب برای موفقیت شغلی

معادله موفقیت چیست؟

خیلی اوقات، ما برنامه ها و آینده خود را تصور می کنیم و وقتی نتیجه ای نمی بینیم ناامید می شویم. آیا چیزی اشتباه است؟ حقیقت این است که ما همیشه در حال خلق واقعیت خود هستیم. افکار منفی منجر به احساسات و موقعیت های منفی می شود، در حالی که افکار مثبت منجر به نوع ذهنیت مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت می شود. اینها اصول قانون جذب هستند، این باور که “مانند، مانند را جذب می کند”.

مراحل رسیدن به موفقیت شغلی به کمک قانون جذب

1. اتکا به شانس را متوقف کنید

همانطور که این عبارت می گوید، به نظر می رسد شانس همیشه در برابر شخصی است که به آن وابسته است. ما معتقدیم که اگر به اندازه کافی خوش شانس باشیم که در لاتاری برنده شویم، زندگی ما به طور اساسی به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد. این با ذهنیت کنترل مکان خارجی مطابقت دارد، به این معنی که زندگی شما به شدت به عوامل خارجی خارج از کنترل شما وابسته است. اما شما می توانید شانس خود را بسازید.

وقتی زندگی خود را منفعلانه در انتظار ثروت یا خوشبختی می گذرانید که در خانه شما را بزند، فرصت ها را از دست می دهید. علاوه بر این، شما در دام حد وسط می افتید. بهترین راه برای غلبه بر این، ایجاد ذهنیت کنترل مکان درونی است. با تکیه بیشتر بر مهارت ها و توانایی های خود شروع کنید. به هر حال، آنها سازندگان شانس شما هستند.

2. روی آنچه واقعا می خواهید تمرکز کنید

قانون جذب زمانی که ندانید واقعا چه می خواهید موثر نیست. اغلب، شما اهداف خاصی را بر اساس خواسته ها یا تحت تأثیر افراد “موفق” اطراف خود انتخاب می کنید. به طور خلاصه، شما برای رسیدن به چیزهایی که فکر می کنید می خواهید تلاش می کنید. اما این چیزها ممکن است آن شادی و رضایتی را که مدت ها پس از آن انجام می دهید به شما ندهند.

به همین دلیل مهم است که فضایی را برای بازتاب درونی خود باز کنید تا بتوانید به آنچه ذهنتان به شما می گوید گوش دهید. فقط از این طریق می توانید بین آنچه فکر می کنید می خواهید و آنچه که به عنوان یک شخص واقعاً می خواهید تفاوت قائل شوید. هنگامی که این برای شما روشن شد، خواهید دید که اجرای قانون جذب چقدر آسان تر است.

3. استراتژی خود را برنامه ریزی کنید و اقدام کنید

یک تصور غلط رایج وجود دارد که تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را ببندید و آرزوهای خود را برای اجرای قانون جذب تصور کنید. این یک مسئله است زیرا فقط آرزو کردن باعث می شود مردم اقدام را فراموش کنند. قانون جذب در مورد فکر کردن به افکار موفق و در عین حال برداشتن گام های لازم است که آنها را واقعی می کند.

برای تکمیل یک ماراتن، باید در آمادگی جسمانی خود پیگیر باشید. برای انتشار یک کتاب، باید هر روز کمی بنویسید. موفقیت مستلزم آمادگی، استراتژی و تعهد است. همراه با تفکر مثبت، استراتژی خود را برای رسیدن به موفقیت با LoA برنامه ریزی کنید. یک ایده خوب این است که یک نمودار با تمام مراحل ایجاد کنید که شما را به هدف مورد نظر خود نزدیکتر کند.

استراتژی خود را برنامه ریزی کنید و اقدام کنید

4. قدرت تجسم خود را افزایش دهید

تجسم یکی از مهمترین مراحل برای اجرای قانون جذب است. به طور خلاصه، شما از قدرت تخیل خود برای تجسم هدف یا آرزوی خود استفاده می کنید. ایجاد یک تصویر ذهنی کافی نیست. باید روی احساسات و عواطف تمرکز کنید. به عنوان مثال، احساسات مثبتی را که پس از رسیدن به هدف خود تجربه خواهید کرد، برانگیزید. آیا شاد، پر انرژی یا با انگیزه هستید؟

5. جملات تاکیدی مثبت را تمرین کنید

منفی گرایی و شک به خود مانع از قانون جذب می شود. وقتی در سختی‌های پیش‌رو و بدترین نتیجه ممکن گیر کرده‌اید، به تدریج اراده‌ی تلاش برای رسیدن به خواسته‌هایتان را از دست می‌دهید. یک راه حل خوب برای این، مثبت اندیشی، به طور خاص، تاکیدات مثبت است.

بر اساس تحقیقات دانشگاه اکستر، یک تأیید سازنده می‌تواند به افراد انگیزه دهد تا پس از رویدادهای ناراحت‌کننده بهبود یابند، برنامه‌ریزی پیش‌بینی‌کننده انجام دهند و رفتارهای ارتقا دهنده سلامتی را اتخاذ کنند. می توانید جملات تاکیدی خود را بسازید یا جملات ساده ای مانند من به خودم ایمان دارم، آماده جذب فراوانی در زندگی ام یا شکرگزار تمام آنچه هستم را امتحان کنید.

6. سپاسگزار باشید

در مورد تمام دستاوردهای خود تا کنون به دقت فکر کنید. اینها ممکن است به آسان‌تر، شادتر یا لذت‌بخش‌تر کردن زندگی شما کمک کرده باشند. قدردانی یک احساس خارق العاده است که می تواند به شما کمک کند خود را برای نقاط عطف حتی شگفت انگیزتر آماده کنید. علاوه بر این، قدردانی، مثبت اندیشی و خوش بینی شما را تقویت می کند، که اجزای ضروری برای موفقیت هستند.

7. مراقبه کنید

قانون جذب با مراقبه رابطه خویشاوندی دارد. از آنجایی که LoA معمولاً توسط منفی گرایی مسدود می شود، شما باید در حالت مثبت و شفافیت ذهنی باشید تا بتواند کار کند. به عنوان مثال، مدیتیشن ذهن آگاهی به ذهن اجازه می دهد تا بر لحظه حال متمرکز بماند. به این ترتیب، ذهن شما از تجربیات مضر گذشته یا نگرانی های مضطرب در مورد آینده دور می شود.

هر چه بیشتر مراقبه کنید، بیشتر خودتان را درک می کنید. Synctuition جدیدترین مدیتیشن صدا را توسعه داده است تا به شما کمک کند قانون جذب را برای شما مثبت عمل کند. ما جدیدترین فناوری صدای سه بعدی را با مدیتیشن ترکیب می کنیم تا ذهن شما را به آهنربایی برای موفقیت و مثبت اندیشی تبدیل کنیم.

نتیجه گیری

در نتیجه، اگر روی هدف خود تمرکز کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید، طبق قانون جذب می توانید به موفقیت شغلی دست پیدا کنید. همچنین می توانید با به کار بردن مهارت های خود و یافتن پاسخ های قابل قبول برای چالش های کاری، عملکرد شغلی خود را بهبود بخشید و به اهداف حرفه ای خود نزدیکتر شوید. برای دست یابی به موفقیت شغلی بیشتر می توانید به بهترین مراکز ارائه دهنده مشاور شغل آزاد مراجعه کرده و از مشاورین این مراکز کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *