این فیلم یکی از محبوب ترین فیلم های توصیه شده Jacek است. فیلم سینمایی دوازده مرد خشمگین، یک درام درخشان است که چندین لایه از بینش های مختلف در رهبری یک تیم، روانشناسی رفتار گروهی و نظام های ارزشی متضاد را به تصویر می کشد.

این فیلم از جمله فیلم هایی است که دیدن آن به شدت توصیه می شود و پس از مشاهده آن، شما را درباره  چگونگی تصمیم گیری های مهم به فکر فرو خواهد برد.

از جمله موضوعاتی که در این فیلم پوشش داده شده می توان به تکنیک های مذاکره، روش های تشویقی و ترغیبی، حل منازعات و درگیری ها و ایجاد اتفاق نظر اشاره کرد.

فیلم دوازده مرد خشمگین تمام عقاید و پیش فرض‌های آدم را زیر سئوال می‌برد. یازده نفر مصمم هستند که یک نفر قاتل است، اتفاقا تمام شواهد ظاهری هم اینطور نشان می‌دهد که این یازده نفر درست می‌گویند فقط یک نفر است که رای تک‌تک آنها را عوض می‌کند.

هر دوازده نفر شخصیت متفاوتی دارند، درونگرا، برونگرا، ترسو، زودجوش، منطقی، شروع‌کننده، کنترل‌گر از ویژگی‌های شخصیت‌های این فیلم است.

با دیدن این فیلم یاد میگیریم که هیچوقت به چیزی که حتی صددرصد هم مطمئن هستم با قاطعیت حرف نزنیم و حداقل ده درصد احتمال خطا برای خودمان در نظر بگیریم شاید طرف مقابلمان درست بگوید.

لینک دانلود:

 

https://valamovie.org/tt0050083/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *