بیوگرافی کریستیانو رونالدو

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

زندگینامه کریستیانو رونالدو

در طول زندگی هر انسانی فراز و نشیب های متعددی وجود دارد موانعی که در نظر برخی غیرقابل عبور است و آنها در صورت برخورد به موانع اول شکست را در زندگی می پذیرند و منتظر میمانند که شخصی از راه برسد و سبب موفقیت انها شود.

اما نکته دومی هم وجود دارد که اگر اولین مانع زندگی آنها    همانند قله اورست فتحش سخت باشد باز هم با ایمان قلبی خود شروع به گام برداشتن می کنند.

تولد کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو متولد پنج فوریه 1985 یا 16/11/1363 در فونچال ،مادیرا ،پرتغال در یک خانواده شیش نفره یک برادر به نام هوگو و دو خواهر به نام های آلما و لیلیا تاکاتیا دارد این خانواده زیر خط فقر بودند ، مادر رونالدو آب جوی  جوشیده میخورد ومدام در حال دویدن بود که فرزندش را سقط  کند اما نشد

به گفته مادرش او فرزندی بود که می خواست سقطش کند اما خدا نمی خواست حالا هرچه دارد مدیون اوست .فوق ستاره فوتبال دنیا این چنین پا به دنیا گذاشت.

رونالدو به قدری به فوتبال علاقه داشت که اگر توپی نبود با درهم کردن لنگه جوراب خود را سرگرم میکرد کسی که رویاهایش اجازه ی تسلیم شدن در برابر مشکلات سخت را نداد.

پدر او به دلیل اینکه علاقه ای به رییس جمهور ایالات متحده امریکا داشت نام او را رونالدو گذاشت.

رونالدو در کودکی در اطراف رستوران مک دو نالد برای ساندویچ گدایی میکرد.

ستاره این روزهای شیاطین سرخ فوتبال خود را سن 8سالگی در تیم اندورینها شروع کرد.  شروع او در این تیم به این دلیل این بود پدرش مسیول تدارکات آن تیم بود .

گر چه پدراو الکی بود و به دلیل مصرف بی رویه الکل بیمار شد و فوت کرد اما رونالدو به گفته خودش ناراحت ازاین است که پدرش زنده نبود که جایگاه پسرش را ببیند و به خود قول داده است که هیچ وقت از الکل استفاده نکند.

شروع رویایی رونالدو چندسال پس از پیوستنش به آندورینها بود وقتی که از این تیم به اسپورتینگ لیسبون پیوست او در سن 11سالگی متوجه این شده بود که یک سرو گردن از بقیه همبازیهای یش بالاتر است و با اعتماد کبه نفس بیشتری در مسیر موفقیت گام  برمی داشت.

رونالدودر اولین بازی خود در 16 سالگی موفق شد دو گل به ثمر برساند و مورد توجه الکس فرگوسن سر مربی افسانه ای منچستریونایتد قراربگیرد در سال 2003 به من یونایتدی ها بپیوندد.

او در سال 2005پنج سال بعد از پیوستن به قرمز ها ی یونایتد موفق به کسب توپ طلا شد و بهترین فوتبالیست جهان شد.

سرانجام در فصل نقل و انتقالات لالیگا اسپانیا  با 94  یورو  گرانقیمت ترین نقل و انتقالات به ریال مادرید پیوست.

و به درخشیدن خود ادامه داد  اما اینبار متفاوت تر طوری که تمام جهان را به خود خیره کرد و به ریالی ها اطمینان داد که بهترین بازیکن تاریخ باشگاهشان را به خدمت گرفته اند .

در سال  2016 پرتغال قهرمان یورو 2016 شد و این اتفاق در حالی رقم خورد که هیچ کس به این تیم امید نداشت به غیر از کریستینو رونالدو.

او علی رقم مشکلاتی که خودش در کودکی داشت  دوست نداشت کودکی دیگر این مشکلات را تجربه کند بعد از سونامی

2014 در حالی که کودکی را با لباس پرتغال پیدا کرد به او کمک کرد و برای او خانه خرید تا در ان زندگی کنند مارتونیز همان کودک است هم اکنون در تیم اسپورتینگ لیسبورن مشغول به کار است و برای این تیم بازی می کنند و سرانجام در حال حاضر موفق به شکستن  رکورد چندین ساله شهریار ایران زمین اسطوره فوتبال ایران علی دایی شد باهمان پیراهن شماره ی  هفت که خیلی شانسی ان را برداشت و هم اکنون می گوید باید به تعداد شماره های پیراهنش فرزند داشته باشد  که الان  صاحب شیش فرزند  است رو نالدو همان کودکی است که گدایی  میکرد اما  الان الگوی  اکثر فوتبالیست های جهان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *